23 Haziran 2013 Pazar

Ayrılıkta asl olan...

Hafif bir rüzgar esiyordu.Saçlarını yalayarak bana geldiğinde kokusunu hissediyordum.Gözlerin de inci gibi parlıyordu.Beni terkettiğin gün...Neden,niçin,niye gibi soruların hepsini sormak istiyordum sana.Sen bunları soracağımı bildiğin için "sorma..."diyordun."Sorma , öyle gerekiyor...".Oysa senin için ne planlarlar kurmuştum,bitmek bilmeyen hayalgücümle.Nasılda kendimi sana teslim etmiştim birçırpıda.Hergüzel şeyin bir sonu olduğu gerçeğini senden öğrendim.Bütün sevgi cümleleri boğazıma dikilmişti.Sonra kalkıp gittin,bir hoşçakal bile demeden.Kalbime o an bir ok girdi,biraz kaldı ama acı vermedi.Ama çıktığında kanayan sızıyı hissediyordum bütün damarlarımda.İçimde bir boşluk oldu sen gidince.Hazırlıksız olduğum için kendime hala kızıyorum.
Eğer şimdi daha mutluysan o yara birnebze kapanabilir.Nerdesin,kiminlesin umurumda değil.Seni hala soranlara överim,övüyorumda.Ben sadece şunu öğrendim ; Unutmak değilde,hatırlamamakmış asl olan...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder